- Biztonságos az online bankkártyás fizetés?
- Hogyan vegyem meg ha előtte nem is láttam a terméket?
- Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?
- Mikor érkezik? Miért nem érkezett meg?
- Rendelhető-e hozzá tartozék, alkatrész?
- Van jogom visszaküldeni a megvásárolt terméket?
- Hogyan működik a visszaküldési procedúra?
- Kit terhel a visszaküldés költsége?
- Mennyi garanciát vállalnak a termékekre?
- Hogy működik a megrendelés folyamata?
- Mi történik ha törött, vagy sérült terméket kapok?
- Banki átutalással rendeltem, de nem tudom az utaláshoz szükséges adatokat.
- Tudnak küldeni katalógust?
- Tartalmaznak izzót az Önök által forgalmazott lámpatestek?
- A lámpák tartalmaznak a felszerelésükhöz szükséges anyagokat?
- A lámpák tartalmaznak szerelési útmutatót?
- Tudok tanácsot kérni megrendelés előtt?
- Mekkora szállítási költség? Ha több csomagot kapok akkor több a szállítási költség is?
- Milyen futárszolgálattal szállítanak?
- Létezik Önöknél mennyiségi kedvezmény?
- Vannak Önöknél kedvezményes termékek, árakciók?
Biztonságos az online bankkártyás fizetés?
Gyakran felmerül ez a kérdés egy megrendelőben. A fizetést a bank, vagy egy bankkártyás fizetésre szakosodott nemzetközi szolgáltató bonyolítja teljes egészében. Amennyiben a megrendelő bankkártyás fizetést jelöl meg, a bejelentkezést és a tranzakció indítását az aktuális bank vagy szolgáltató oldaláról fogja lebonyolítani. Ezen hivatalos banki felületeken több ellenőrzés megy végbe minden tranzakciónál. Az adattovábbítás SSL (Secure Socket Layer) titkosított csatornán keresztül történik. Ezen oldalak több biztonsági modul és több tucat biztonsági szűrőn keresztül működnek. Így a megadott adatok védett rendszerbe érkeznek.
A kereskedő csak egy tranzakciós számot lát, így biztos lehet benne, hogy a bankkártya adatairól nem kapunk tájékoztatást. Az online bankkártyás fizetési mód így teljesen biztonságos.
Hogyan vegyem meg, ha előtte nem is láttam a terméket?
A webshopon keresztül történő vásárlás egyik hátránya, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket élőben. Ennek tudatában, igyekszünk a lehető legjobb minőségű képeket feltüntetni a termékekről. Azonban ami megnyugtató lehet, hogy az internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 napon belüli elállási jog. Amennyiben mégis megrendelné a kiválasztott terméket, még mindig élhet 14 napos elállási jogával.
Vissza a tetejéreKapok-e értesítést kiszállítás előtt?
A szállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítás napján!
Vissza a tetejéreMikor érkezik? Miért nem érkezett meg?
A termékek várható beérkezéséről e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat. Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy email-ben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót (a visszaigazoló email-ben találja a fejléc környékén) és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a forgalmazóval/gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet email-ben visszajelzést illetve visszahívást. Automata rendszerünk abban az esetben küld a vásárlónak értesítést, amikor a termék beérkezik és megváltozik a státusza.
Vissza a tetejéreRendelhető-e hozzá tartozék, alkatrész?
Az általunk forgalmazott termékekhez tudunk beszerezni tartozékot, illetve néhány alkatrészt. Csak abban az esetben nem tudjuk Önnek biztosítani, ha a gyártói cég már nem forgalmazza/gyártja az adott terméket. Ezen alkatrész/tartozék igények a webshopon keresztül nem rögzíthetőek. Amennyiben kiegészítőre vagy egyéb alkatrészre van szüksége, kérjük írjon egy emailt a termék pontos cikkszámával és az alkatrész/tartozék leírásával. Kollégáink felveszik a kapcsolatot a gyártóval/forgalmazóval. Ezután megválaszolják Önnek az emailt a termék elérhetőségével és árával.
Vissza a tetejéreVan jogom visszaküldeni a megvásárolt terméket?
Minden vásárlónknak biztosítjuk a törvényben előírt elállási jogot. Erről bővebben a fogyasztói tájékoztatóban olvashat a következő linkre kattintva. Elállási joggal kapcsolatos információk
Vissza a tetejéreHogyan működik a visszaküldési procedúra?
Vissza szeretné küldeni a megrendelt árut? Semmi akadálya. 14 napon belül visszaküldheti számunkra a termékeket.
Kérjük töltse ki a honlapunkon található űrlapot, és küldje el ügyfélszolgálatunkra e-mailen.
Kedvezményes lámpakínálatunk.
Megkérjük Önt, hogy a teljesen ép terméket küldjön vissza, ha lehetséges a gyári csomagolásban.
Amennyiben nem áll rendelkezésre az eredeti csomagolás, kérjük használjon valami hasonló alternatívát.
Munkánkat nagyban segíti, ha azt is közli velünk mi az elállás oka, hogy a jövőben javítani tudjuk szolgáltatásunk színvonalát.
Az ismertetett módszer nem előfeltétele az elállási jog gyakorlásának.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
Az elállási jog gyakorlása során a visszaküldés költsége a vevőt terheli.
Vissza a tetejéreMennyi garanciát vállalnak a termékekre?
A Navalla Kft. az összes termékére 1 év garanciát vállal. A gyártó nagyon sok esetben ennél több garanciát vállal a saját termékeire, ezt a termék adatlapján külön feltüntetjük, és természetesen ezt az ügyfeleink rajtunk keresztül érvényesíthetik is szükség esetén.
Vissza a tetejéreHogy működik a megrendelés folyamata?
Erről bővebb információt az alábbi linken talál.:
Megrendelés folyamata
Mi történik ha törött, vagy sérült terméket kapok?
Cégünk törekszik arra, hogy a raktárunkból kikerülő lámpatestek a lehető legbiztonságosabban legyenek becsomagolva, és ne érhesse őket sérülés. De ha mégis sérülés érné a csomagot, vagy a lámpatestet, akkor csak jelezze ügyfélszolgálatunknak, és mi a lehető leggyorsabban egy új teljesen ép lámpát, vagy lámpaburát küldünk Önnek temészetesen költségmentesen. A törött vagy sérült darabot pedig elhozatjuk Öntől.
Vissza a tetejéreBanki átutalással rendeltem, de nem tudom az utaláshoz szükséges adatokat.
Banki adatok:
Kedvezményezett: Lambda Systeme Kft
Bankszámlaszám: 13700016 - 02451062
Közlemény: megrendelés száma
Tudnak küldeni katalógust?
Online lámpa áruház lévén cégünk arra törekszik, hogy vevőink számára olyan szortimentet kínáljunk weboldalunkon, amely ténylegesen elérhető. Kínálatunk olyan gyakorisággal módosul, hogy sajnos termékeinkről nem tudunk nyomtatott katalógust kiadni.
Ha küldenénk katalógust akkor abban valószínüleg sok olyan termék lenn ami már nem elérhető.
Tartalmaznak izzót az Önök által forgalmazott lámpatestek?
Amennyiben a termék adatlapján az áll, hogy az adott lámpatest tartalmaz izzót, akkor a termékhez a gyártó biztosít fényforrást.
A webáruház azonban automatikusan ajánl minden lámpatesthez fényforrást, amennyiben még szeretne hozzá rendelni, ezt könnyn megteheti.
Fényforrást azonban tud rendelni a izzó, fényforrás főkategórián keresztül is.
Az automatikusan felajánlott izzók termékadatlapját vásárlás előtt érdemes áttanulmányozni, hogy megfelel e az adott lámpába ténylegesen.
Bármilyen segítségre van szükség a megfelelő fényforrás kiválasztásával kapcsolatban, úgy állunk rendelkezésükre az Ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén.
A lámpák tartalmaznak a felszerelésükhöz szükséges anyagokat?
Általában a lámpák nem tartalmaznak a felületre szereléshez használt rögzítőelemeket, mert ezek sokban függnek az adott felület milyenségétől. Ezért más – más felületekhez más- más tiplire vagy esetleg csavarra van szükség.
Vissza a tetejéreA lámpák tartalmaznak szerelési útmutatót?
Az általunk forgalmazott lámpatestek általában tartalmaznak kezelési és felszerelési útmutatót.
Különleges világítótestek felszereléséhez azért javasoljuk villanyszerelő szakember segítségének igénybe vételét.
Tudok tanácsot kérni megrendelés előtt?
Természetesen minden kedves Ügyfelünknek állunk rendelkezésére a megadott elérhetőségeken világítástechnikai kérdésekkel kapcsolatban.
A kiszemelt lámpáról minden technikai információt megadunk Ügyfeleinknek, hogy ezek fényében tudja eldönteni jó lámpatestre esett e a választása.
Ha egy adott helyiségre kell a szükséges fényerőt kiszámítani, és ajánlani megfelelő világítótestet, úgy szintén vegye fel velünk a kapcsolatot!
Mekkora szállítási költség? Ha több csomagot kapok akkor több a szállítási költség is?
A szállítási költség jelenleg minden rendelésre csomagszámtól függetlenül 1 600 Ft (10.000 Ft feletti vásárlási összeg esetén a kedvezményes szállítási díj 1 300 Ft). Amennyiben a rendelésében szereplő termékek részszállítását kéri, vagy újra kézbesítést kér, a szállítási költség ismét felszámításra kerül.
Milyen futárszolgálattal szállítanak?
Cégünk több futárszolgálattal is együtt dolgozik. Jelenleg a GLS, 24H és Magyar Posta Logisztika futárszolgálaton keresztül valósítjuk meg a kiszállításokat.
Vissza a tetejéreLétezik Önöknél mennyiségi kedvezmény?
Nagyobb megrendelés esetén nyugodtan kérjen árajánlatot az erre kialakított felületen keresztül. A webáruház felső menüsorában és a lábléc Ügyfélszolgálat oszlopában használhatják az erre kialakított “Árajánlat kérés” gombot,
De nagyobb kosárérték összerakása esetén a kosár felületén is megtalálható az árajánlat kérése gomb, ami a kosár tartalmát küldi az ügyfélszolgálatnak.
Vannak Önöknél kedvezményes termékek, árakciók?
Az alábbi linken megtalálhatóak kedvezményes termékeink.
Kedvezményes lámpakínálatunk.
Ezek nem károsodott vagy használt termékek, hanem teljesen sértetlen csomagolásban új termékek találhatók.
Ezek a lámpatestek azért olcsóbbak eredeti áruknál, mert nagyobb mennyiség van belőle raktáron, és tudunk belőle többet engedni, mert olcsóbban jutottunk hozzá, vagy gyártói akciókat adunk tovább kedves vevőink számára.